torsdag 1. januar 2009

Godt nytt år

Jeg feiret det nye året sammen med familie og venner i går og det var særdeles vellykket og veldig artig. Må nok innrømme at jeg er litt sliten i dag, og tar meg en fridag fra alt, men i morgen kommer jeg sterkere tilbake. Da skal jeg jobbe videre med engelskoversettelsen av bøkene mine, og ikke minst skal jeg så smått begynne å tenke på bok nr 11 som jeg snart skal begynne å skrive. Jeg har som alltid et synopsis klart for boken, men det er ikke veldig detaljert ennå så jeg må nok gjøre en del mer research og tenking før jeg begynner med selve skrivingen.

2008 var et veldig spennende og interessant år for meg, og jeg har store håp og forventninger til at 2009 også skal bli et godt år. 

Godt nytt år alle sammen!

Ingen kommentarer:

 
/* tracker*/
eXTReMe Tracker