onsdag 10. september 2008

Første norske blogpost

I forbindelse med at jeg snart utgir en bokserie på norsk: Sverdkvinnens Ætt, syntes jeg også kanskje at det kunne være på sin plass at jeg endelig oppretter en norsk blog i tillegg til den jeg allerede har skrevet i over 3 år på engelsk: lenambakke.blogspot.com

Planen for denne norske bloggen er at mye av det jeg skriver her skal dreie seg om skrivingen min, kanskje spesielt om Sverdkvinnens Ætt i den nærmeste framtid, men kanskje også andre ting. Vi får se etterhvert. Hele poenget med en blog så vidt jeg kan avgjøre er jo at man skal ha en mulighet til å dele biter av livet sitt med andre, og naturlig nok dreier veldig mye av livet mitt seg om dagen om nettopp Sverdkvinnens Ætt. 

Og det skal jeg snart komme tilbake til i en ny blogpost. Følg med!

Ingen kommentarer:

 
/* tracker*/
eXTReMe Tracker