torsdag 18. september 2008

Bok 8 levert

Jeg mailet bok 8 til forlaget på mandag kveld, og er veldig fornøyd med den. Vel, faktisk er jeg fornøyd med alle bøkene jeg har skrevet så langt, men det er jo også slik for den som skriver historiene at det er noen historier man liker bedre enn andre, og bok 8 tror jeg at jeg som leser ville ha likt kjempe godt hvis noen andre hadde skrevet den.

Var i møte med forlaget på tirsdag og vi snakket om lansering av serien min og det som skal skje omkring det - det er veldig spennende dager dette. Det er nesten så det er vanskelige å fokusere på det jeg må drive med til tider, som akkurat nå er å redigere bok 5 og tenke litt på bok 9 som skal leveres til forlaget neste måned.

Og i tillegg får jeg snart en mappeoppgave som skal skrives på nordisk studiet jeg driver med, og jeg har ennå igjen et par innsendinger på innføringskurset jeg tar, så det er nok å henge fingra i. Men jeg liker å leve et ganske hektisk liv, så selv om det nesten er litt slitsomt til tider, tror jeg også det er bra. 

Ingen kommentarer:

 
/* tracker*/
eXTReMe Tracker