søndag 15. februar 2009

Utfordring

Jeg har blitt utfordret av Roy med følgende meme:
  1. Gå inn i fotomappen din på Mac-en (har du ikke Mac, får du improvisere). Jeg har ikke Mac, men i Windows Utforsker har jeg noe som heter "Mine Bilder" så jeg bruker den mappen.
  2. Åpne mappe nr. 6. Mappe nummer 6 heter "Ferie_Reiser", og her er det mange undermapper, så jeg går til undermappe nr 6 som heter "England 2005 Desember".
  3. Finn foto nr. 6: Bilde nummer 6 er fra London og er postet nedenfor. 
  4. Post det, og skriv noe om bildet
  5. Send dette til 6 andre bloggere, link dem tilbake hit, og vis dem at du har tagget dem! Jeg kjenner ikke så mange bloggere, så jeg velger blant noen venner på Facebook også.

Dette bildet er altså tatt i London i desember 2005, jeg skulle ønske jeg kunne fortelle dere hva dette monumentet er, men det husker jeg ikke. Jeg syntes vel bare det så kult ut da jeg passerte det. Jeg har vært en del i London, og synes det er en excellent by å dra til for en lang-weekend. Akkurat denne gangen reiste jeg sammen med en kamerat, og vi var ikke bare i London, vi tilbrakte også et drøyt døgn i Winchester, slik at jeg skulle få se litt av byen og universitetet. Dette var mens jeg var i fasen med å bestemme meg for hvilket universitet jeg skulle søke meg til i England, og jeg hadde kortet ned listen til 2: Winchester og Chichester - og alle vet jo hvordan det endte.

Utfordringen går videre til to andre bloggere: Arne og Ole Petter, og til fire venner på Facebook: "Ben", Dag, Dorthe og Thomas K

Ingen kommentarer:

 
/* tracker*/
eXTReMe Tracker