søndag 1. mars 2009

...

Jeg beklager at det blir så lenge mellom hver gang jeg oppdaterer denne bloggen, og har ingen bedre unnskyldning enn at jeg har vært veldig hektisk opptatt. Bok 12 i Sverdkvinnens Ætt ble levert til forlaget i henhold til plan for to uker siden. Etter det har jeg jobbet ikke bare med ett men to andre skriveprosjekter. Det ene er det mulig jeg snart kommer til å fortelle litt mer om, men foreløpig tror jeg det er greiest å holde kortene tett inntil brystet. 

Og utover det å skrive, og lese research er det vel ikke så mye annet som foregår i livet mitt for tiden. Jeg tilbringer mye tid i "hula" mi med å være kreativ. Det blir mye tid alene, men jeg passer også på å planlegge inn litt "sosial tid" med jevne mellomrom. Derfor har jeg også lagt inn en ny ferie midt i mars. Da får jeg noen dager ute av Norge sammen med venner og familie, og slike turer gir meg alltid ny energi til å fortsette den kreative jobbingen. 

Jeg skal prøve å ikke la det gå flere uker før jeg neste gang skriver noe her...

Ingen kommentarer:

 
/* tracker*/
eXTReMe Tracker