fredag 13. februar 2009

Ny serie - venter i spenning

Jeg fullførte tidligere denne uka første bok i en ny serie jeg har jobbet med en stund. Denne har jeg nå sent ut til noen folk, venner og sånn, og venter i spenning på å høre hva de synes om den. Jeg har en god følelse selv, om at både boka og serieideen er god, men det er slikt som er vanskelig å vite før en del mennesker har lest og gitt tilbakemelding om hva de synes. Men, jeg hadde samme følelsen da jeg jobbet med denne boken som jeg hadde da jeg satt i England for 2 år siden og jobbet med første bok av Sverdkvinnens Ætt, jeg bare følte at jeg hadde "funnet noe" - noe som virkelig kunne være av interesse for andre å lese. Så det skal bli interessant å se om denne følelsen stemmer nå også.

Ellers jobber jeg med bok nr 12 som skal leveres til forlaget til uka. Her går det unna. 

Ute er det kaldt, men jeg må allikevel si at Norge er på sitt vakreste akkurat nå - og det er lett å si her jeg sitter en meter unna ovnen og fyrer som bare det!

Og innimellom skrivingen i helgen skal jeg se VM i skiskyting, min absolutte favorittsport, dette blir gøy, håper jeg...

Ingen kommentarer:

 
/* tracker*/
eXTReMe Tracker