mandag 4. januar 2010

Godt nytt år!

Ja, på denne bloggen har det jammen vært stille i det siste (og ja, jeg veit at jeg gjentar meg selv) - men nytt år og nye forsetter og sånn...

Høsten har vært, om jeg skal si det selv, beintøff. Det var veldig hardt å begynne i 100% "vanlig" jobb i september, og skulle jobbe med å skrive bøker ved siden av, og bedrive litt trening, og ha et sosialt liv. Akkurat nå føler jeg egentlig at de 4 månedene fra 1. september til nå har vært mer som en sammenhengende tåke. Jeg har klart å skrive litt, men har hele tiden følt at det jeg jobber med ikke blir så bra som det fortjener fordi det ikke har vært nok energi.

Men, jeg tror sterkt på at jeg er den eneste som kan gjøre livet mitt bedre. Derfor har jeg fra 1. januar gått ned til 70% stilling i "dagjobben" min, og etter første dag på jobb med ny arbeidstid føler jeg meg mer opplagt. Tror også det er litt sånn mentalt. Uansett håper jeg at dette skal gi meg mer energi igjen, og mer tid og opplagthet til å skrive.

Jeg driver med bok 2 i en ny serie. Jeg har ikke kontrakt på å få utgitt denne serien ennå, men jeg har fått noe positive tilbakemeldinger som gjør at jeg er optimist - men man skal selvsagt aldri ta ting for gitt. Men, hvis det ikke skulle bli noe av denne serien, så har jeg for øyeblikket også 4 andre serieideer sirkulerende i hodet, så noe må det da være mulig å få til.

Og så får jeg bare nok en gang også si, at jeg håper at jeg skal bli flinkere til å oppdatere denne bloggen også, nå da jeg har fått frigitt noe mer tid.

Håper det nye året blir et godt, lykkelig og fremgangsrikt år for dere alle!

Ingen kommentarer:

 
/* tracker*/
eXTReMe Tracker