mandag 27. oktober 2008

Den Store Dagen

I dag er den store dagen og bok 1 av Sverdkvinnens Ætt Sverdkvinnen vil i dag være å finne i butikker over hele landet.

Det har vært et intervju med meg på NRK radio Hedmark/Oppland i dag. Dette ligger i arkivet deres her og vil sikkert være tilgjengelig i allefall i noen dager framover. Intervjuet med meg gikk sånn ca 1210, dvs. sånn litt over halvveis i dette programmet.

Det er også et intervju med meg i Glåmdalen i dag. For de av dere som bor der hvor dere ikke får kjøpt Glåmdalen kan dere i dag gå inn å kjøpe en pdf-versjon av avisen for 15 kr, det kan dere gjøre her.

Min dag er egentlig mest preget av at jeg skriver på bok 9. Jeg nådde 30 000 ord før jeg la meg seint i går, og håper at et første utkast av denne boken skal være klart i løpet av onsdagen. Handlingen utspiller seg i 860, og blant annet en veldig ung Harald Hårfagre er involvert.

Jeg håper at riktig mange av dere nå skaffer et eksemplar av Sverdkvinnen - og jeg håper selvsagt også at dere skal like den.

Ingen kommentarer:

 
/* tracker*/
eXTReMe Tracker